Pla d'acció de l'ESS
Davant la crisi de la Covid19
2.8. Campanya sensibilització per consumir ESS: fer arribar productes i serveis del mercat social a la ciutadania (a tot el territori)
Comissions/àmbits XES implicats: Comunicació, Pam a Pam, Balanç Social, i comissions temàtiques/sectorials per aportar contingut/aliances.
Descripció: Aquesta acció implica desplegar diferents subaccions per tal de fer visible la oferta de productes i serveis de l'ESS, per tal d'arribar a un major nombre de persones consumidores, i reforçar l'activitat econòmic del teixit. A falta de concretar més aquesta campanya, el Pam a Pam jugarà un paper important a l'hora d'afavorir aquesta visibilització de béns i serveis.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...